Servis Flavt Logo Domov Servis flavt Pogosta vprašanja Kontakt-lokacija Cenik Povezave
   
  Igor Mlakar
Gabernik 73a
2314 Zg. Polskava

Tel.: 02/ 80 35 177

GSM: 031 889 691

 
   
   
  Danes smo:
23.6.2024, 14:19:7 vaš IP naslov:
44.221.73.157
števec obiskov:
7447

 
   
   
translate.google.com
   
Heydays srebrna zascita
 



POŠLJI VPRAŠANJE GLEDE SERVISA FLAVT

IME IN PRIIMEK*
E-POŠTA*

VPRAŠANJE*


 
*OBVEZNA POLJA

Vpišite vse podatke in nato kliknite na "Pošlji". Po kliku bo obrazec poslan avtorjem spletne strani.

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI (SERVIS FLAVT)

1. Kakšen je vaš delovni čas?
2. Kaj pomeni garancija na 100% zadovoljstvo?
3. Koliko časa traja garancijski rok?
4. Kakšna je možnost izposoje nadomestne flavte?
5. Koliko časa traja servis?
6. V kakšnem časovnem razmaku se priporoča servis?
7. Kako vem, da je flavta primerna za servis?
8. Kdaj zamenjati blazinice?
9. Katere blazinice priporočate za vgradnjo?
10. Kako vzdržujem blazinice flavte?
11. Kako vzdržujem flavto?
12. Kako lahko plačam servis?
13. Ali lahko pošljem flavto po pošti?

1. Kakšen je vaš delovni čas?
Delovni čas prilagodimo vašim željam in smo vam na voljo 24 ur na dan. Tudi vikendi in prazniki niso ovira, zato vljudno vabljeni, da navežete kontakt po telefonu, E -pošti ali pa kar osebno.
Na vrh  


2. Kaj pomeni garancija na 100% zadovoljstvo?
Garancija na 100% zadovoljstvo pomeni, da vam v slučaju nezadovoljstva na opravljeno storitev (generalni servis) ob prejetju flavte, povrnemo vso plačilo storitve.

Se ne hvalimo, da smo najboljši. Namesto tega stojimo za svojim delom, ter vsako naročeno delo opravimo maksimalno dobro.

Vabimo vas, da se v to prepričate.
Na vrh  


3. Koliko časa traja garancijski rok?
Garancija na opravljen servis je dvanajst mesecev (generalni servis), ter šest mesecev za ostale servise. Stroški dostave bremenijo naročnika.
Na vrh  


4. Kakšna je možnost izposoje nadomestne flavte?
Naročnikom Generalnega servisa nudimo brezplačno izposojo nadomestne flavte standardnega razreda. V primeru pošiljanja flavte, naročnik plača stroške pošiljanja.
Na vrh  


5. Koliko časa traja servis?
Za Osnovni servis od tri dni, za Generalni servis od pet dni, za ostala popravila pa je odvisno od vrste in zahtevnosti dela.

V našem servisu skrbimo, da vsak servis opravimo v najkrajšem možnem času.

Na željo naročnika omogočamo tudi prednostno naročilo servisa, ki pa je pogojeno z dodatnim plačilom.
Na vrh  


6. V kakšnem časovnem razmaku se priporoča servis?
Priporočamo redni vsakoletni servis, s katerim podaljšamo življenjsko dobo flavte in blazinic ter poskrbimo, da je flavta v dobrem stanju.
Na vrh  


7. Kako vem, da je flavta primerna za servis?
To opazimo pri oteženem doseganju določenih tonov ali pri blokiranju tipk, mehanskih poškodb in umazanosti flavte.
Na vrh  


8. Kdaj zamenjati blazinice?
Blazinice se zamenja kadar je njihova prevleka natrgana (posledično ne tesnijo), kadar otrdijo ali kadar so zelo zamaščene (pa se jih ne da očistiti).
Na vrh  


9. Katere blazinice priporočate za vgradnjo?
V današnjem času obstaja veliko različnih vrst blazinic iz različnih materialov, katerih skupen namen je dobra tesnitev tonskih lukenj.

Vsak proizvajalec zagovarja svojo vrsto blazinic in opremlja flavte z različnimi vrstami blazinic glede na kakovostni razred flavte.

Pri nas vgrajujemo blazinice vseh kakovostnih razredov znanega proizvajalca L. Pisoni. Na željo naročnika dobavimo in vgradimo tudi originalne blazinice.

Pri izbiri blazinic upoštevamo:
  • kakovostni razred flavte
  • način igranja flavte
  • predvsem kvalitetno vgradnjo na servisu.
Mnogi flavtisti pri igranju uporabljajo zelo rahel pritisk na tipke, kar zahteva zelo kvalitetne blazinice (npr. L.Pisoni) ter dobro mehaniko in ravnino tonskih lukenj flavte!

Prednost teh blazinic je v dobrem tesnjenju pri spremembah okolja (vlaga, mraz, toplota) in njihov daljši življenjski čas!

Za vgradnjo blazinic v flavte standardnega razreda so priporočljive blazinice z mehkejšo trdoto polsti (MyPads, Premium DeLuxe) zaradi lažjega prilagajanja na neravnino tonskih lukenj, ki so v tem razredu prisotne. Zaradi prevleke (posrebrenosti/ponikljanosti) flavt, se teh neravnin na standarden način ne more poravnati.

Prilagoditev blazinic na flavte tega kakovostnega razreda proizvajalci poenostavijo in nekaj časa te blazinice lepo tesnijo. S starostjo, posedanjem in otrdelostjo blazinic pa se tesnjenje teh flavt poruši. Že nekajkrat je bilo to videno pri skoraj novih flavtah.

V našem servisu flavt pred vgradnjo novih blazinic v flavte standardnega razreda uporabimo posebno orodje za izravnavo tonskih lukenj, s katerim v veliki meri te neravnine odpravimo.

Po želji lastnikov profesionalnega razreda, ki ne želijo poravnavo tonskih lukenj s standardnim načinom (uporabljen je minimalni odvzem materiala), prav tako uporabimo posebno orodje za izravnavo tonskih lukenj. Žal je v tem primeru onemogočena uporaba blazinic najvišje kakovosti.
Na vrh  


10. Kako vzdržujem blazinice flavte?
Pri igranju flavte se v notranjosti nabira vlaga, ki pa negativno deluje na blazinice.

Najpogostejša posledica je sprijemanje blazinic s tonskimi luknjami - pogosto flavta "cmoka". To je opazno še bolj, če se neposredno pred ali med igranjem uživajo razni sokovi, sladke stvari…ti pripomorejo v kombinaciji s potenjem rok k zamastitvi in agresivno delujejo tako na blazinice kot samo flavto.

Velikokrat pomaga uporaba namenskega čistilnega papirja za blazinice ali cigaretni papir brez lepila. Papir položimo med blazinico in tonsko luknjo ter rahlo pritisnemo tipko, popustimo tipko in nato papir prestavimo.

V primeru zamaščenih in umazanih blazinic ter notranjosti flavte je rešitev servis flavt.
Na vrh  


11. Kako vzdržujem flavto?
Osnovno vzdrževanje flavte je skrbno čiščenje notranjosti z mehko bombažno krpo (možne so tudi posebne krpice) po vsakem igranju, kot tudi čiščenje zunanjosti flavte z namensko krpico iz mikrovlaken. Pri tem pazimo, da ne poškodujemo blazinic.

V kovčku za flavto NE hranimo krpic, saj vlaga, ki jo vpije krpica škoduje flavti in blazinicam. Je pa priporočljivo položiti v škatlo poseben papir, ki nase veže vlago. Vse ostalo vam postorimo na servisu.
Na vrh  


12. Kako lahko plačam servis?
Plačilo opravljene storitve servisa je možno:
Na vrh  


13. Ali lahko pošljem flavto po pošti?
Vsekakor. Je brezskrbna in ugodna storitev, posebno primerna za oddaljene naročnike. Pri pošiljanju flavte je priporočljivo storiti naslednje:
- vzamemo papirnato škatlo primerne velikosti,
- vstavimo do polovice polnilni material,

Paket odprto modro

- položimo vanjo škatlo s flavto, ter jo napolnimo do vrha kartona

Paket zaprto modro
Teža tega paketa je približno 1,8 kg.

- NE POZABITE priložiti vaše podatke, naslov, številko telefona in kaj želite (KONTAKTNI obrazec vPDF formatu),
- prelepimo škatlo z lepilnim trakom.

Pri oddaji paketa na pošti je priporočljivo doplačilo za pazljivejše ravnanje ter zavarovanje na vrednost paketa.

V nujnih primerih je priporočljiva uporaba storitve Hitra pošta, Na tej povezavi dobite vse informacije o pošiljanju paketov - Pošta Slovenije

Na vrh  




 
©2023 www.servisflavt.si [Igor Mlakar] | Vse gradivo je avtorsko zaščiteno in kopiranje je prepovedano brez privolitve avtorja. Za izdelavo spletne strani in spletno gostovanje je poskrbelo podjetje sloHost.